lisadekoning.reismee.nl

Vertrek

Hallo allemaal,

Het is zo ver. Alles is ingepakt, rugzakken zijn vol met nuttige en leuke dingen.

Over een uur gaan we naar Schiphol en dan, hup, naar Ghana.

Liefs Lisa

ellen

Ahhh wat leuk om te lezen!!! Spannend maar ook superleuk. Wij leven nu al met je mee. Hele goede reis gewenst en een goeie start van jouw avontuur in Ghana. Liefs Bert Ellen Marleen en Paula.

Bernadette

Hoi Lisa, dan gaat het nu ECHT beginnen! Veel succes en heel veel plezier! Groetjes, Bernadette

Buurvrouw Rebecca

Have fun, Lisa, en nu eerst een hele goede vlucht gewenst!!!! Ik was laat en je zag het niet,maar ik heb heel enthousiast gezwaaid van achter het raam toen jullie wegreden... Doei! Xxx

Kimberly

Lieve Lisa,

Onwijs veel plezier en succes in Ghana.
Geniet er lekker van!

Xx kimberly

Buurvrouw Marjan

Oh Lisa, wat is het spannend allemaal. En wat zijn we benieuwd naar je verhalen uit Ghana. Groetjes!
Marjan, Fred en de jongens

Denise

Heel heel veel plezier en succes daar in Ghana!!
Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt en wat je allemaal gaat mee maken!