lisadekoning.reismee.nl

Weer thuis!!

Zaterdagochtend ben ik terug gekomen in Nederland. Dat was het einde van mijn Ghana-reis. Het waren vier heel leuke maanden. Ik ga de kinderen in het weeshuis zeker missen. Ook zal ik de manier van leven missen. Maar ik ben ook wel weer blij dat ik weer thuis ben. Bedankt voor jullie reacties en belangstelling. Ik vond het leuk om ze te lezen. Ik hoop jullie allen weer snel te zien !

Groetjes Lisa

Marjan

Lieve Lisa,
Wat een bijzondere tijd heb jij gehad in Ghana. We hebben genoten van je reisverslagen. Gelukkig hadden wij daarnaast ook via telefoon en Skype regelmatig contact met jou. Fijn dat je weer thuis bent. Het is heerlijk om jouw enthousiaste verhalen te horen, de foto's en leuke filmpjes te zien. Mooi om jou te zien genieten van een bruine boterham met kaas, een glas melk, een warme douche, de wegen zonder hobbels en gaten. Kortom alles wat hier zo gewoon is, en nu voor jou zo bijzonder. Succes met het weer wennen aan het leven hier en koester de mooie herinneringen aan Ghana.