lisadekoning.reismee.nl

De weekenden

Deze keer ga ik de afgelopen weekenden beschrijven, want ik heb al weer best veel mee gemaakt.

Twee weekenden geleden zijn we naar een luxe hotel geweest in Elmina om even lekker luxe mee te maken. Daar was ook Wifi, dus dat was ook een reden om er heen te gaan. We kwamen er zaterdag aan en wilden eigenlijk gelijk gaan skypen maar de Wifi deed het niet. Zaterdag hebben we de rest van de dag lekker aan bij het zwembad gelegen en verder niet zoveel gedaan. Zondag deed de Wifi het wel, dus konden we lekker skypen met onze familie. Het was erg leuk en fijn om hen weer even te zien. Na een heerlijk uitgerust weekend gingen we maandag weer aan de slag in het weeshuis.

Vorig weekend gingen we naar een hotel aan het strand in Accra. We waren daar al eens eerder geweest, maar het is er zo leuk dat we er nog eens terug wilden gaan. We gingen vrijdag na het ontbijt weg. We zouden een trotro naar Accra nemen om daar naar souvenirs te gaan kijken. We zaten met ze drieën achterin. We waren gezellig aan het kletsen, toen ik plotseling iets aan mijn been voelde. Ik dacht dat is vast een vlieg of zo, maar later voelde ik het weer, dus ging ik eens kijken. Zie ik opeens een kop van een geit. Een geit in de trotro!! Ik meteen met mijn benen op de stoel. Maar na de eerste schrik was het toch wel grappig en hebben we veel foto's gemaakt. Na deze leuke trotro-rit hebben we gezellig in de winkelstraat rond gelopen en daarna zijn we naar het hotel gegaan. Daar hebben we heerlijk van de rust genoten.

Dit weekend ben ik thuis, bij mijn gastgezin gebleven. Ik ben gisteren eerst na Kasoa geweest en ‘s middags naar het strand, vlak bij ons stadje. Een van deBelgische meisjes is vrijdag weer vertrokken naar huis en de andere isdit weekend bij een vriend die ze hier heeft ontmoet. Ik ben dit weekend alleen, maar dat is ook wel eens lekker. Vandaag komen nog twee Zweedse meisjes dus dat wordt vast gezellig.

groetjes Lisa

Reacties

Reacties

Buurvrouw Rebecca & co

Jeetje Lisa, wat een leuke en relaxte weekenden heb jij!! Het klinkt allemaal erg ontspannen en gezellig, en ook erg grappig als ik het verhaal over de geit in de trotro lees! Zoiets zul je in Gouda nooit beleven! Blijf vooral verhalen op je blog schrijven, want we genieten er iedere keer weer heel erg veel van. Veel liefs van nummer 18 en tot de volgende keer! Xxx

Kimberly

Zo leuk om alles van je te lezen! Zo te horen geniet je er echt van en dat is ook wat je moet doen.

Want vond ik het super lief toen jij mij twee weken geleden op mijn verjaardag belde! Dat je daar erg in had! Super leuk, en toen hebben we ook ff lekker bijgekletst.

Tot snel Lisa! Geniet ervan.

Buurvrouw Rebecca & Co

Hi Lisa,
Wat leuk om weer nieuwe foto's van jouw leven in Ghana te zien! Het is daar zo anders dan hier en vooral de warmte en het zonnetje maken me nu erg jaloers. Bij ons regent het al dagen en is het 10 graden. Echt herfst dus met veel natte bladeren op straat en natte paraplu's in de gang. Gelukkig is de Sint gisteren in Gouda aangeken, dus dat maakt veel goed. Veel liefs! Xxx

Bernadette

Hoi Lies,

Wat een leuke en mooie foto's. Het was hartstikke leuk om je gisteren te zien/spreken tijdens het Skype gesprek.

Veel plezier nog!
Bernadette

Mieke.

Een late reaktie op dit verhaal Lisa, maar ik wil nog even zeggen dat oma het heel byzonder vond om bij het skype gesprek bij jou thuis te zijn. Gewoon een beetje emotioneel om je te zien, te horen praten (ook samen natuurlijk) en onbegrijpelijk dat dit kan terwijl jij zover weg bent.
Je krijgt dan ook nog vele groetjes van haar en ze vindt je reisverhalen heerlijk om te lezen. Dus dit is eigenlijk een reaktie van oma. Dag Lisa, een fijne tijd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active